حمله دوباره ارتش یمن به ناو هواپیمابر آیزنهاور در دریای سرخ (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان اسرائیلی در تل آویو + فیلم فراخوان عراق برای تشکیل ائتلاف رسانه‌ای بین‌المللی با هدف افشای جنایات رژیم صهیونیستی سناتور آمریکایی: نتانیاهو یک جنایتکار جنگی است و نباید به کنگره دعوت شود حمله رژیم صهیونیستی به بعلبک لبنان یکی از رهبران حماس: ما به دنبال توافق کامل هستیم وکیل ترامپ: حکم دادگاه، شرکت دونالد ترامپ در انتخابات را متوقف نخواهد کرد منابع انگلیسی از وقوع حادثه در دریای سرخ خبر دادند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) حمله حزب الله لبنان به مقر توپخانه رژیم صهیونیستی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کاردار سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد سازمان ملل: غزه به ویرانه تبدیل شده است تظاهرات هزاران شهرک‌نشین در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی باقری: پیوندهای قلبی بین ملت‌های ایران و بوسنی وهرزگوین انکارناپذیر است روسیه: ۱۵۰ اسیر اوکراینی و روسی مبادله شدند رسانه صهیونیستی: تل‌آویو توقف جنگ در مرحله دوم توافق را پذیرفته است معترضان خیابان‌های سراسر سرزمین‌های اشغالی را بستند یمن: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند پیام تسلیت السیسی به مخبر شرط ترکیه برای بررسی احتمالی خروج نیروهایش از سوریه سوناک: پیشنهاد جدید آتش‌بس در غزه خبر خوشی است
سرخط خبرها

رئیسی: توجه به شاخص‌های زیست‌محیطی در توسعه صنعت چرم مهم است

  • کد خبر: ۱۶۸۲۵۱
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
رئیسی:  توجه به شاخص‌های زیست‌محیطی در توسعه صنعت چرم مهم است
رئیس جمهور ضمن بازدید از شهرک صنعتی چرمشهر تبریز دستگاه‌های مسئول را به تامین نیازهای توسعه صنعت چرم با رعایت ملاحظات محیط‌زیستی مکلف کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید ابراهیم رئیسی که در قالب دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، به استان آذربایجان‌شرقی سفر کرده است، در بازدید از شهرک صنعتی چرم‌شهر تاکید کرد: توجه به شاخص‌های زیست‌محیطی در توسعه صنعت چرم مورد توجه قرار گیرد.

رئیس‌جمهور در بازدید از شهرک صنعتی چرم‌شهر آذربایجان شرقی گفت: توسعه صنعت چرم و توجه به رفع مشکلات زیست‌محیطی آن دو نکته مهم در صنعت چرم‌سازی در منطقه است.

رئیس جمهور افزود: ایجاد شهرک صنعتی چرم در منطقه قطعی است. احداث این شهرک نباید در بروکراسی اداری گیر کند. در کنار توسعه صنعت، توجه به محیط‌ زیست و آلاینده‌های آن برای مردم منطقه مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: کارگران صنعت چرم‌سازی ساکن همین منطقه هستند و آلاینده‌های این صنعت نباید آن‌ها و خانواده‌هایشان را دچار آسیب کند. توجه به کارهای محیط‌زیستی، هزینه‌کردن نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای صنعت است.

شهرک صنعتی چرمشهر تبریز در نزدیکی روستای مایان واقع در ۱۰ کیلومتری شمال غربی تبریز قرار دارد و حدوداً ۳۰۰ کارخانه‌ی چرم‌سازی در آن فعال هستند.

رئیس جمهور در جریان بازدید از این شهرک صنعتی دقایقی نیز با کارگران شاغل در آن  به صورت صمیمی و بی‌واسطه به گفتگو پرداخت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

همچنین در بخش پایانی بازدید رئیس جمهور از شهرک صنعتی چرمشهر نشستی با حضور جمعی از مدیران واحدهای تولیدی این شهرک برگزار و مسائل و مشکلات صنعت چرم استان مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->